1 more day

Sen bär det av hemåt. Det har varit en jättebra sista vecka! Med brädåkning, afterski, häng och chill, och förra helgen hade vi en utekväll på Loftet och det var en jättetrevlig kväll. Avslutar på topp!
 
Har även jobbat 8 dagar i rad med både frukostpass och kvällspass,  ibland båda på samma dag men jag behöver pengarna! Dessutom har det varit jättekul att jobba kväll. Jag ska snart iväg här för sista kvällspasset, sen blir det frukostpass imorgon och det är mitt sista pass innan jag åker hem på lördag-
 
 
Bildbomb från vecan kommer här!
(Alla bilder är tagna med nya kameran såklart!)
 
 
 
 
 
 
 
Perfekt väder idag sista åkdagen. Spenderade även en timme uppe på toppstugans uteterass i solen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur ska jag någonsin kunna lämna detta ställe...? :/
 
 
 
 
 

Kommentera här: