Blogga är ju kul!

Hittade min gamla dator i ett förråd och som bokmärke på internet fanns min "gamla" blogg . Jag tyckte det var så kul att skriva och lägga upp bilder.Så jag ska försöka återuppta det tänkte jag! Har alltid tänkt på bloggen som lite av en roligare dagbok,och mer offentlig såklart haha!😄
 
Senaste inlägget skrev jag 26e maj 2016- nästan 2 år sen! Mycket har hänt sen dess, och särskillt den senaste månaden!
 
Numera bor jag i Strängnäs, nyinflyttad sen en vecka idag, tillsammans med min vän och kollega Ida. Vi bor i en fin,mysig 3a rätt centralt i Strängnäs,med utsikt över Mälaren!
Vi har fortfarande en del kartonger kvara att packa upp, men så fort allt är klart slänger jag upp bilder här!
Här kommer en smygtitt i mitt rum:
 
 
Idag tar jag det lugnt-är sjuk! Så ska bara vila och återhämta mig. Då passar det perfekt att lyssna på Ed Sheeran!😍
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: