For real

Sommaren är verkligen här for real nu!
Hela förra veckan var det shorts och linne som gällde då det var så orotligt varmt! 
 
Jag tog mitt första dopp för i år med Åsa och Gucci i söndags i havet. Var så underbart skönt...😌
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På jobbet har vi fullt upp med den sista planeringen innan turisterna (förhoppningsvis) stormar iväg på både sem- och hemester! Jag har fått svara på turistfrågor från tre olika sällskap nu och det känns så himla kul! 
 
 
I förra veckan var vi på Klämmingens badplats i kiosken där vi har en liten hörna för turistinfo. Den fixade vi till och pimpade upp! Hittade den gamla livbojen och håven i ett förråd
 
 
Denna veckan har jag bland annat hunnit med att sammanställa ett häfte med kanotleder i Gnesta, både på svenska och engelska
 
 
 
 
Jag konstaterar varje dag hur bra jag trivs med allt detta. Administrativa grejer, skriva ihop saker, ta reda på information- gillar det! Och ser så mycket framemot när vi får använda all denna informationen till alla turister, och när vi kommer åka ut i sommaren och vara på plats ute och hjälpa till även där. 
Me so happy!😊😄
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: